Inspiracja

Hej,
 Macie czasem tak że, chcecie napisać post, coś zrobić ale brak Wam inspiracji i weny. Ostatnio mam tak często, wezmę ołówek do dłoni i siedzę wpatrzona w białą kartkę myśląc co narysować, włączam mój prywatny profil na Wattpad  czy na bloga i próbuję coś napisać ale brak weny mi nie pozwala.
Ten post nie ma być poradnikiem jak radzić sobie z brakiem jakiejkolwiek inspiracji, bo nie mam na to pomysłu, według mnie każdy z Was ma inny pomysł czy strategię, właściwie miło by było gdyby ktoś z Was pozostawił tu szczery komentarz na ten temat, bo można odróżnić ten "fałszywy" od tego który jest napisany z chęci. Naprawdę.
Ale nie chce schodzić z tematu, więc wracając.. dzisiejsza notka nie powstałaby gdyby nie książka która zainspirowała mnie do pisania bloga częściej (i żeby się do niego nieco bardziej przykładać!).

No to tak. Czym w ogóle jest inspiracja? Moim zdaniem to coś co pozwala nam tworzyć i się rozwijać, spełniać. W takim sensie, że jeżeli prowadzimy blogi to musimy mieć na niego pomysł i chęci, jeżeli nagrywamy na youtube również pomysł i chęć, lubimy rysować- pomysł i chęć, fotografować- POMYSŁ I CHĘĆ.

Wiem, wiem wszędzie użyłam tego samego sformułowania POMYSŁ I CHĘĆ. Inspiracja w pewnym sensie to pomysł, do którego mamy chęci dzięki czemuś. Trudno mi to wytłumaczyć, wydawało się to prostsze.

Hmm.. Co więcej? Nie wiem, może jak wpadnę na jakiś pomysł to dopiszę! A teraz, chciałabym Was poprosić o szczere komentarze, na temat (zawsze się odwdzięczam) :) Dziękuję <3


Jeszcze na koniec kilka moich zdjęć, które zrobiłam przy okazji.



Komentarze

  1. Brak weny?
    Nie martw się, też tak mam ostatnimi czasy ;)
    Trzeba przeczekać, albo posłuchać swojej ulubionej muzyki, porobić coś co nas inspiruje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba każdy ma na chwilę taką pałze, gdzie chce coś napisać, ale nie wie co.. Nie raz tak miałam. Warto posłuchać siebie i zainspirować się, a w internecie zawsze znajdziesz jakieś pomysły :)
    Ładne zdjęcia i śliczny piesek <3
    mój blog(klik)

    OdpowiedzUsuń
  4. Brak weny czasem jest takim momentem na chwilę przerwy i uważam, że jest to potrzebne czasami. Ale trzeba się inspirować różnymi rzeczami

    http://fit-pasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Czasem zdarza mi się, że nie wiem co napisać. Fajny piesek.
    Obserwuję i liczę na rewanż.
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia!

    http://wiktoria7olczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Inspiracja jest bardzo ważna :) Bez niej nie ma nic. Czasami zdarza mi się brak weny i chęci do wszystkiego. :) słodki psiak ;D
    http://flvcko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. zostałas nominowana wejdz i sprawdz szczegóły http://urodowoimodowo2002.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. jestem nowa na Twoim blogu i bardzo podobaja mi sie Twoje wpisy takze głowa do góry chwila oddechu i wszystko się ułozy

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Nominacja!

RÓB CO CHCESZ

Nie tak miało być.