Nominacja!

Hej, hej.
Dzisiaj czytając komentarze dowiedziałam się o tym, że zostałam nominowana.
Dokładnie to do Libster Blog Award. Cieszę się z tego, jest to moja pierwsza taka nominacja.
Z tego co przeczytałam jest to możliwość poznawania zaczynających blogerów. Odpowiadam na pytania (11)  które dostałam od osoby która mnie nominowała, a potem ja nominuję następne 11 osób, zadając im pytania :)
NOMINOWAŁA MNIE TA BLOGERKA:
KLIK




Zaczynajmy! :)

1. Dlaczego postanowiłaś pisać bloga?

Bloga założyłam z ciekawości, jak to jest być "blogerką". Spodobało mi się to i postanowiłam założyć sobie bloga na poważnie. Ale niejednokrotnie mi się to nie udawało, więc postanowiłam skończyć pisanie. Ale trudno było mi nic nie robić związanym z pisaniem. Założyłam nowego (tego) bloga i tu wylewam swoje myśli. Tego bloga nie założyłam nudów czy z ciekawości, a z pasji.

2. Czy cierpisz czasami na "niemoc twórczą" i jak ją zwalczasz?

Owszem, jest to coś co nie pozwala mi tworzyć, okropne uczucie. Chcieć, a nie móc. Każdy chyba no to cierpi.. Sposobów jest pewnie mnóstwo, ale mi pomaga jeden i sprawdzony. Przerwa. Odpoczywam od tego co robię i nabieram przez ten czas nowych inspiracji, a potem gdy wiem co chcę zrobić- piszę. 

3. Kto jest Twoim autorytetem i za co go cenisz?

Mam ich wielu. Fotografów, blogerów, youtuberów. Długo by wymieniać!
Cenię ich za to, że robią co kochają i mnie tym inspirują.

4. Co chciałabyś w sobie zmienić?

Bardzo chciałabym być mniej wrażliwa. Jest to moja jedna z najgorszych wad. Tak samo jak nieśmiałość, ale z tym sobie dosyć radzę :)

5. Czy masz już plany na przyszłość?

Szczerze mówiąc to w pewnym sensie tak. Wiem kim chciałabym zostać i co mieć na 100% ! Zostać bym chciała architektem i fotografem, a mieć na pewno kota ! Tak zastanawiam się, jeszcze nie dawno chciałam wyjechać do USA.
 Nie mam jeszcze takich planów które spełnią się na pewno, ale może dlatego że jeszcze planuję i mam dużo czasu:)

6. Jacy ludzie Cię denerwują?

Fałszywi, zbyt pewni siebie. Niby pewność siebie jest potrzeba i dobra, ale Ci którzy mają jej za dużo bardzo się wywyższają.. 
7. Jakie masz plany na wakacje? 

Jeszcze nie mam, choć wakacje niebawem. Jednak prawdopodobnie 
standardowo wyjazd na morze :)

8. Jakie cechy charakteru najbardziej cenisz u ludzi?

Szczerość i "bycie sobą" (o ile można nazwać to cechą ><) 

9. Czy jesteś osobą tolerancyjną?

Oszem jestem, choć jeszcze niedawno byłam temu przeciwna. Ale książka mnie hm.. nawróciła :D

10. Gdybyś wiedziała, że dzisiaj jest koniec świata jakbyś go spędziła?

Najlepiej jak się da! Z rodziną, przyjaciółmi i moimi zwierzakami :D

11. Czy masz jakąś pasję lub hobby?

Oczywiście, moją pasją jest blogowanie, fotografowanie i rysowanie. Natomiast hobby to skateboard i czytanie książek :)

 PYTANIA DO WAS:
1. Dlaczego postanowiłaś pisać bloga?
2. Czy cierpisz czasami na "niemoc twórczą" i jak ją zwalczasz?
3. Kto jest Twoim autorytetem i za co go cenisz?
4. Co chciałabyś w sobie zmienić?
5. Czy masz już plany na przyszłość?
6. Jacy ludzie Cię denerwują?
7. Jakie masz plany na wakacje?
8. Jakie cechy charakteru najbardziej cenisz u ludzi?
9. Czy jesteś osobą tolerancyjną?
10. Gdybyś wiedziała, że dzisiaj jest koniec świata jakbyś go spędziła?
11. Czy masz jakąś pasję lub hobby?

To teraz czas na nominacje blogerek!
Więc nominację dostają:

Nie mogę znaleźć więcej blogów, bo większość z nich już tę nominację dostało.


Komentarze

  1. Dziękuję za nominację :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog! Pełen inspiracji i ciekawostek! Zdjęcia są piękne! Na pewno chętnie będę tutaj wracać :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie! Buziaki nicoolsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję nominacji :)

    Jeśli Ci się spodoba skomentuj, zaobserwuj.. Odwdzięczę się :)
    http://rougeper.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna sprawa z tą nominacją :) pewnie motywuje do działania :) gratuluje

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Inspiracja

#INKTOBERchallenge