Pisanie pamiętnika już nie modne?

Hej Wam,
   Jak mija dzień? Mi w miarę, mam mnóstwo na głowie i za mało czasu- normalka u mnie.
  
  Pamięta ktoś jeszcze czasy gdy do szkoły dziewczyny przynosiły pamiętniki? Były tam najskrytsze tajemnice, a tylko najlepsza  przyjaciółka mogła je odczytać. Niestety wszyscy dorastają a, z czasem wszystko się zmienia.. Brak czasu na wszytko, a  tym bardziej na pisanie pamiętnika, mamy przecież telefon tam można zapisać wszystko.
  Szkoda, bo ja czasy "pamiętników" wspominam bardzo dobrze. Właściwie teraz też prowadze coś podobnego- jest to kalendarz, z grubą okładką. Planuje tam wszystko, gdy znajde czas zapisuje co mi się przydarzyło/śniło. Jest to świetna pamiątka!
  Ostatnio grzebałam w starych rzeczach i znalazłam kilka zeszytów gdzie pisałam wszystko! Jak to czytałam, uśmiech nie znikał mi z twarzy. Naprawdę miło było czytać słowa małej ja.
        Na koniec kilka zdjęć zrobionych przeze mnie :)

Miłego dnia!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

RÓB CO CHCESZ

Inspiracja

Nie tak miało być.