Moje części życia! #TAG

 Hejka,
 Strasznie lubię robić tag'i, więc postanowiłam, że nic nie zaszkodzi zrobić go na blogu :)
 Tag "Moje części życia" wymyśliłam sama, nigdzie się jeszcze z czymś takim nie spotkałam, więc śmiało mogę powiedzieć, że jestem posmysłodawcą jak i stworzycielem tego tag'u :)))
        *jeśli, chcesz zrobić ten tag, na swoim blogu czy też w formie filmu, musisz wspomnieć o mnie, jako twórca i pomysłodawca! Inaczej potraktuję to jako plagiat!*

Na czym polega? Każdy z nas ma pasje, coś co kocha, coś co jest dla niego ważne. Wystarczy pięknie to rozwinąć, odpowiadając na pytania :)

1. Co to jest?
2. Dlaczego akurat to jest dla Ciebie takie ważne?
3. Czy stanowi to dla Ciebie codzienność?
4. Jak i dlaczego zacząłeś/łaś to robić?
5. Wstydzisz się tego co robisz? 




Pierwszą i jedną z ważniejszych rzeczy, które stanowią część mojego życia jest rysowanie.
 Wiążę z tym moją przyszłość, dlatego zależy mi aby tę umiejętność rozwinąć, rysuję od kilku lat i nie zamierzam tego rzucić, świetnie się przy tam bawię i dokształcam. Rysuję, szkicuję, maluję, tworze, w stu procentach jest to moja codzienność, rysuję codziennie, staram się aby poświęcić na to sporo czasu.
 Rysowanie towarzyszyło mi od mojego dzieciństwa, ale w wyjątkowy sposób, tworzyłam coś z  niczego, w bodajże trzeciej klasie pani, kazała zostać mi na przerwie, żebym narysowała jeszcze raz moją pracę bo nie dowierzała, że sama takową zrobiłam. Jej mina była bezcenna, a obie prace mam do dziś.
 Broń Panie Boże! Staram udzielać się jak najczęściej na forach rysunkowych, pokazywać swoje praca, nie w formie chwalenia, a raczej w formie próśb o rady czy też po prostu z czystej przyjemności :)


Kolejną ważną rzeczą, a właściwe kilka rzeczy to fotografia, nagrywanie filmów i montaż.
 To co robię sprawia mi mega frajdę, zawsze chciałam nagrywać na youtubie ale wciąż się boję, czekam aż w końcu, mój strach minie, bo naprawdę marzę o nagrywaniu filmów na youtube, co do fotografii, robię zdjęcia wszędzie i wszystkiemu podobnie jak w rysowaniu udostępniam swoje fotografie.
 Właściwie to trudno określić dlaczego robię zdjęcie, nie mam pojęcia jak to się stało, po prostu to przeznaczenie, haha :D

Na koniec chciałabym wspomnieć o motoryzacji.
 Uwielbiam jeździć motocyklami,  U W I E L B I A M! Daje mi to ogromną satysfakcję, rozluźnia mnie i po prostu czuję wolność podczas jazdy. Preferuję choppery, na drugim miejscu stawiam crossy.
 Mam 14 lat, niestety mieszkam w bloku i nie mogę trzymać swojej maszyny w moim mieście, mam ją u mojej babci w bliskiej wsi. Czekam aż będę mogła wyrobić sobie karte moto-rowerową, czy też prawko :D żebym mogła legalnie jeździć :) Planuję kupić sobie w przyszłości Kawasaki vn-1500, zakochałam się w nim, mój tata takowy posiada - cudo.
 Gdyby nie mój tata, który zabiera mnie na zloty oraz ufundował pierwszy w życiu mój motocykl nie wiem czy jeździłabym.
Pod żadnym pozorem się nie wstydzę. Moja koleżanka nawet niejednokrotnie mówiła, że zazdrości mi taty :D


(zdjęcia nie są mojego autorstwa)



Dzięki wielkie za przeczytanie :)

Komentarze

  1. znowu moimi częściami życia są seriale,muzyka, makijaż i blogowanie. uwielbiam to. to jest to, co sprawia mi największą przyjemność i radość.
    Masz interesujący styl pisania, jesteś nowa w blogowaniu- bardzo podoba mi się twój blog oraz życzę ci powodzenia i wierzę, że napotkam tu więcej wpisów, na które czekam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moją częścią życia jest aktorstwo działania społeczne no i oczywiście blogowanie a od września znowu nauka o i nie mogę zapomnieć o siłowni ;)
    Super wpis i gratuluję pomysłu ;)
    Pozdrawiam lifestylejulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Pisanie, czytanie, aktorstwo coś co jest dla mnie CZĘŚCIĄ ŻYCIA.
    Super tag, masz świetny styl pisania 😃
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podzielam twoją pasję do rysowania! sama bardzo to kocham, niestety mam na to czas coraz rzadziej :( Dla mnie pasją jest przede wszystkim blog. Pasja, obsesja - to za mało powiedziane. Część życia to odpowiednie stwierdzenie, nie wyobrażam sobie dnia bez mojego bloga. Codziennie na niego zaglądam, odpowiadam na komentarze, piszę, poprawiam, dopracowuję.
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Moją pasją jest czytanie :)
    Super post i pomysł na niego :)


    http://lifewithcrookedspine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy TAG - gratuluję pomysłu. Moją pasją jest blogowanie, jazda na fiszce i wrotkach, czytanie. Pozdrawiam,
    nahumanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Nominacja!

RÓB CO CHCESZ

Nie tak miało być.